Let it out!

Brigit LINK ♥, MARKETING

You’ve been through a lot this year and it looks like you need the perfect place to let your frustrations out. Somewhere big, vast and untouched. It looks like you need Iceland. Record your scream and we’ll release it in Iceland’s beautiful, wide-open spaces. And when you’re ready, come let it out for real. You’ll feel better, we promise.”

Haperende zoom verbindingen, de verbouwing van de buren, corona kilo’s, anderhalve meter problemen in de supermarkt … We hebben al aardig wat frustraties opgebouwd in deze COVID-19-pandemie.

Gelukkig is er IJsland. Of … lookslikeyouneediceland waar je al die pandemie-opgekropte frustratie er uit kan gooien en vervolgens uitzenden via luidsprekers in de IJslandse wildernis. Een briljante campagne die niet alleen een creatieve oplossing geeft om in ieder geval een ​​deel van die pandemie-stress eruit te gooienn maar je er tegelijkertijd aan herinnerd dat IJsland, wanneer het weer veilig is om te reizen, een prachtige vakantiebestemming is.

Zodra je je schreeuw (stampvoeten of met pannendeksels slaan werkt ook) hebt opgenomen, kun je deze naar een van de zeven luidsprekers sturen die op het lege IJslandse platteland zijn geplaatst. Er zijn zelfs “schreeuwtips” hoe je het meeste uit je therapeutische schreeuw kunt halen. Bezoekers met meer serieuze problemen worden geadviseerd om de hulp in te roepen van een professional in de geestelijke gezondheidszorg.

lookslikeyouneediceland

De advertentiecampagne is van de groep Promote Iceland, een samenwerking tussen de regering van IJsland en particuliere instellingen.